REGULAMIN ANULOWANIA SPOTKAŃ MENTORINGOWYCH
§1. Anulowanie spotkania przez Uczestnika
- Uczestnik mentoringu ma prawo do anulowania zaplanowanego spotkania, informując o tym Mentora lub Trenera z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem przed planowanym terminem spotkania.
- W przypadku terminowego anulowania spotkania (tj. co najmniej 24 godziny przed spotkaniem), zostanie ono przełożone na inny dogodny termin, uzgodniony przez obie strony.
- Anulowanie spotkania może nastąpić drogą mailową lub telefoniczną, zgodnie z ustalonym sposobem komunikacji.
- Jeśli Uczestnik dwukrotnie przełoży to samo spotkanie, traci prawo do jego ponownego ustalenia, a spotkanie uznaje się za odbyte.
§2. Anulowanie spotkania poniżej 24 godzin przed terminem
- W przypadku anulowania spotkania mniej niż 24 godziny przed planowanym terminem lub nieobecności Uczestnika bez wcześniejszego powiadomienia, spotkanie uznaje się za odbyte.
- Uczestnik nie ma wówczas prawa do przełożenia spotkania na inny termin ani zwrotu opłaty za niewykorzystane spotkanie.
§3. Anulowanie spotkania przez Mentora
- W wyjątkowych sytuacjach, gdy to Mentor lub Trener musi anulować spotkanie, zobowiązuje się on do zaproponowania nowego terminu dogodnego dla obu stron.
- Anulowanie przez Mentora nie wpływa na liczbę zaplanowanych spotkań w ramach współpracy mentoringowej.
§4. Postanowienia końcowe
- Uczestnictwo w mentoringu NOTX.PL oznacza akceptację powyższego regulaminu.
- Wszelkie kwestie sporne będą rozwiązywane w drodze wzajemnych ustaleń z poszanowaniem interesów obu stron.
