Przejdź do treści

REGULAMIN ANULOWANIA SPOTKAŃ MENTORINGOWYCH

§1. Anulowanie spotkania przez Uczestnika

  1. Uczestnik mentoringu ma prawo do anulowania zaplanowanego spotkania, informując o tym Mentora lub Trenera z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem przed planowanym terminem spotkania.
  1. W przypadku terminowego anulowania spotkania (tj. co najmniej 24 godziny przed spotkaniem), zostanie ono przełożone na inny dogodny termin, uzgodniony przez obie strony.
  1. Anulowanie spotkania może nastąpić drogą mailową lub telefoniczną, zgodnie z ustalonym sposobem komunikacji.
  1. Jeśli Uczestnik dwukrotnie przełoży to samo spotkanie, traci prawo do jego ponownego ustalenia, a spotkanie uznaje się za odbyte.

§2. Anulowanie spotkania poniżej 24 godzin przed terminem

  1. W przypadku anulowania spotkania mniej niż 24 godziny przed planowanym terminem lub nieobecności Uczestnika bez wcześniejszego powiadomienia, spotkanie uznaje się za odbyte.
  1. Uczestnik nie ma wówczas prawa do przełożenia spotkania na inny termin ani zwrotu opłaty za niewykorzystane spotkanie.

§3. Anulowanie spotkania przez Mentora

  1. W wyjątkowych sytuacjach, gdy to Mentor lub Trener musi anulować spotkanie, zobowiązuje się on do zaproponowania nowego terminu dogodnego dla obu stron.
  1. Anulowanie przez Mentora nie wpływa na liczbę zaplanowanych spotkań w ramach współpracy mentoringowej.

§4. Postanowienia końcowe

  1. Uczestnictwo w mentoringu NOTX.PL oznacza akceptację powyższego regulaminu.
  1. Wszelkie kwestie sporne będą rozwiązywane w drodze wzajemnych ustaleń z poszanowaniem interesów obu stron.